Totalt antall sidevisninger

mandag 26. mars 2012

Nc nr 1 for 2013

Og, den var lagt til Næra.

Jeg hadde store forventninger,
men, aiaiai.

Starten ble akkurat som jeg håpte.
Jeg gikk helt opp i nordvestre vika.
Sammen med mange andre...
Men, det området jeg hadde sett meg ut,
var det bare jeg som satte meg.
5 minutter etter startskuddet fikk jeg da
endelig pimpelen nedi.
Og det beit med en gang.
Jesssss tenkte jeg.
Og, etter ca 1 kg i det hullet, tenkte jeg litt
taktisk. Nei, kan ikke sitte her og vise at det er
fisk her. Da kommer bare hele flokken hit.
Borret derfor 10 meter unna.
Ingenting der.
Og, neste.... Ingenting...
Og, jammen ble det melodien i fortsetningen.
Stort sett.
Fikk noen få her og der.
Men, plassen som så lovende ut for 10 dager siden
var slettes ikke bra i det hele tatt.
Og, jeg burde ha gått derfor myyyyye tidligere.
3 kg etter 1 time og 45 minutter. Ble veldig
overrasket når jeg så på klokka da ja.

Og, jeg gikk innom noen potensielle steder med fisk
nedover. Hvor det ikke var fisket enda.
Men, ingen av stedene leverte noe i det hele tatt.
Dro inn til et nytt sted, hvor det satt noe folk,
etter ca 3 timer.
Og fikk 3 kg i et hull. Før det bare ble bom igjen.
Siste 20 minuttene gikk jeg ut til der vi fisket dagen
før, og satset på å finn større fisk.
Fant kun et hull, som ga 1 kg på 2 minutter.
Og, så var konkurransen over.
Jeg hadde en stusselig vekt.
Kun 7870 g fordelt på 139 fisk.
Og en 29 plass.
En særs dårlig start på neste sesongs NC

Jeg hadde i utgangspunktet sett meg ut 2 startsteder
for dagen. Det andre stedet leverte selvsagt høye vekter.
Jeg valgte feil denne gangen gitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar