Totalt antall sidevisninger

mandag 27. april 2009

Oppsummering av isfiske sesongen

Årets sesong har gått over all forventning
for min del.
Men, har noen stygge feilskjær som jeg
føler jeg burde unngått.
Blandt annet på Skjeklesjøen, der total
seieren i Norgescupen gikk fløyten for min
del.
Heldigvis tok Thomas den.
Ellers var siste konkurranse på Eltsjøen
en katastrofe for meg. Men men.
De gode resultatene veier opp for dette
synes jeg.
Har 9 førsteplasser, 4 andre plasser og
1 tredje plass på totalt 31 konkurranser, og
det blir det nok vanskelig for meg å gjenta
tror jeg.
Inkludert andre isfsiketurer har jeg tatt ca
5000 fisker i vinter. (4700 abbor og 300 mort)

Har mange gode minner fra vinterens konkurranser.
Det som har gledet meg meste er nok at
Ch har begynt å vise stor interresse for
isfiske. Og, at han nå klarer seg stort sett
alene. Ikke klager han heller. Selv om det
er langt å gå, eller vanskelig å gå.
Eller om det er for kaldt for den sakts skyld.
Det sosiale aspektet er også veldig viktig for
meg. Uansett er det noen koslige kommentarer.
Og jeg setter stor pris på dere som er med
under vinterens konkurranser.

Nå blir det meiting på meg fremover.
Og det blir rapporter fra alle treninger og
konkurranser her.
Må si jeg er spent på sesongen.
Drar til Rakkestad på onsdag for å trene
feederstanga. Håper å få noen brasmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar