Totalt antall sidevisninger

søndag 19. april 2009

Abbortjern (Lørdag)

Da var det dags for årets Snertingdalcup.
Abbortjern var stedet hvor cupen skulle
finne sted. Her har jeg fra før både gode og
dårlige resultater.
Visste hvertfall hvor ca jeg skulle fiske.
Og, jeg fisket stort sett med tafs. Brukte
mormyshkaen bare i 2-3 hull.
Startet tregt, med lite fisk. Noen få i et par hull
langs land. La da en taktikk, med at jeg visste jeg
kunne få flere langs land der etterpå. Og gikk
ut til Kenneth som satt og drog fisk noe lengre
ut på vannet. Fikk en del fisk i 3 hull der.
Blandt annet en 4 hg`os.
Fisket meg videre utover vannet, og fikk noen
her og der. Hadde et par gode hull rett ut for
der vi gikk ut. Så var det å følge taktikken min,
og fisket langs land vestover. Og fikk et par gode
hull der også.
Men, så var det jamnt slutt for meg denne dagen.
Fikk bare 1 fisk siste halvtimen.
Veide inn 6,9 kg, som jeg var fornøyd med.
Det var fordelt på 104 abborer.
Og, jammen sitter jeg i kjempeflaks for tiden.
For det ble nok en 1 plass.

Det som ellers var bra på denne dagen, var at det
var rimelig mange deltagere, og at det var bra med
fisk til de fleste.
Flere som hadde over 5 kg.
Så intet er avgjort i cupen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar