Totalt antall sidevisninger

søndag 19. april 2009

Abbortjern (Søndag)

Andre dagen av Snertingdal cupen grudde jeg
meg til. For, jeg visste det ville bli tregt fiske.
Og, jeg er ikke noe tålmodig, som gidder å
sitte ved et hull å truge. Ikke noe for meg.
Må nok si jeg best liker å borre og lete opp
hvor fisken er.

Velvel, måtte bare prøve som best jeg kunne da.
Og, herregud å treigt det ble for meg.
Fikk en her og der.
Og, dum som jeg er, så gikk jeg helt bort til
østsida av vannet. Rota nok bort 1 time der,
og hadde 2 fisker på den turen.
Gikk tilbake til den vestre delen. Og fortsatte
å få en her og der. Men, siste halvtimen
ble det ørlite bedre, og jeg fikk 6 stk på den
stunden.
Veide inn bedrøvelige 1,4 kg a 20 abborer.
Visste jo på forhånd at dette ville bli for lite
i dag.
Men, tross alt, de fleste hadde jo slitt da.
Så, det ble en 4 plass på meg.
Kenneth vant senior klassen, med 2.1 kg foran
Johnny og Paal.
R Moen hadde derimot 2,5 kg og vant
veteran klassen. Og, med den vekta gikk han
forbi meg i sammendraget. Og vant dermed
totalt. Foran meg selv, og Kenneth på tredje.

Totalt sett må jeg vel alikevel si meg fornøyd
med fiskehelga. Synes jeg har hatt litt fremgang
i mitt fiske, og mine valg(bortsett fra den 1 timen
i dag)
Fisket med tafs i dag også. Prøvde å bruke
mormyshka på noen steder jeg vissste det sto
fisk, men det ble helt resultatløst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar