Totalt antall sidevisninger

fredag 11. mars 2011

Kort fra Sundsvall

Her oppe er visst Thomas Hesmyr konge.
Værtfall fisker han som en.
Han gruset alle andre på konken i dag.
10 kg i første hull på ca en time.
Totalt tror jeg han fikk 15,6 kg.
ca 6 kg
foran neste, en svensk veteran.
Ellers har Sfk pimpel sør gutta gjort det
storveis i dag. Med mange blandt de 10 beste,

Vannet vi fisket på i dag var noe mindre enn
forventet. Men, som mange forstår, med rimelig
mye abbor i.
Selv begynte jeg ved kanalen som går ut i havet/sjøen.
På ca 2 m dybde. Der var det fisk, men noen for få i hullene.
Hadde 2-4 100 grammere i flere hull fra starten av.
Men, det dabbet av for fort.
Det ble rimelig tregt.
Pusla nå rundt der hele konkurransen, da jeg merket
at det var fisk der.
Ble for dårlig totalt.
77 abbor og 4970 g ble det. Ei vekt som mange endte på
sånn ca.

Nå blir det vel snart soving her.
Og, så er det full guffe i mårra som teller.
Får håpe lykken kan smile til meg igjen og nå. (",)

1 kommentar:

  1. Og lykken smilte idag har jeg skjønt ;) Grattis med seier,og full dunk ;)
    Mvh
    Håvard

    SvarSlett