Totalt antall sidevisninger

lørdag 14. februar 2015

Liten tur på isen med madammen.

Måtte ut i finværet i dag.
Sola skinte, og varmet faktisk godt.
Herligt.

Jeg skulle fiske kun med myshka, da jeg
må trene litt på det foran større arrangementer
innen den type fiske.
Kristin fisket kun med tafs.
Jeg tok med litt for` for å se om morten
var i støtet.
Og, vi tok en tur opp på Sillongen.

Jeg startet med å fore i 3 hull som lå litt fra
hverandre.
Fortsatte med å borre å fiske etter abbor.
Fikk en i tredje hullet.
Og i det fjerde fikk jeg 2 abborer stk i bra størrelse.
Veide den ene etterpå, og den veide litt over 3 hg.
Borret flere hull i området, men det ble ikke mange til der.
Tok en sving bortom foringshullene.
Men, hadde ikke kommet inn noe der.
Gikk bort til hullet der jeg fikk de to abborene av bra size,
og det beit raskt på en brukbar ørret. Den veide 485 g.

Tok etterhvert en sving over til andre siden av vannet.
Fikk abbor i 5 hull på rad der.
Men, så var det snart tiden til å dra hjem.
Gikk tilbake og testet foringshullene først.
Men, heller ikke nå hadde det kommet inn noe Mort.
Merkelig.
Jaja, så var den bare ikke i slag for dagen da.
Eller jeg hadde dårlig for.

Totalt fikk jeg vel litt over 20 abborer, og den ene ørreten.
Kristin fikk enda mindre.
Men, hun fikk derimot en mort. Og kanskje 10 abborer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar