Totalt antall sidevisninger

søndag 14. april 2013

Nord Næra.

Litt seint innlegg, men....
Var nå heller ikke mye å skrive om.

Gikk nå ganske langt nordover før jeg startet
fisket mitt.  Sammen med 7-8 stk på samme sted.
Bruker å være et veldig bra sted, men i dag ble det
knapt nok tatt en eneste fisk der.
Jeg hadde 1 i det 3 hullet, men, ellers var det ikke noe.
Når jeg så dette, bråbestemte jeg meg for å gå på
dypet for å se om jeg kunne finne noe fisk.
Fikk bra på noen kanter der i fjor.
Mange hull seinere, og 2 timer ut i konkurransen
gav jeg opp den ideen.
Hadde ikke hatt et napp der ute.
Og, sto igjen med 1 fisk.
Gikk da øst på sjøen, og i nærheten av hvor Benterud
dreiv.  Hender det kan stå litt der.
Fisket ikke helt der hvor han dreiv, men innenfor.
Første hullet gav faktisk ca 1 kg.
Men, ikke noe rundt der ellers.
Sto vel litt lenger ut, men ville ikke borre meg ut dit,
og regnet med, at det ikke var alt for mye å få mer der heller.

Borret meg litt lenger sydover, og fikk litt i et par hull ved en odde.
Men, alt i alt, hadde jeg gått for lenge uten fisk, og gav opp noen
minutter før sluttsignalet.

Endte opp med eksakt 50 fisk, som veide 2308 g, og min laveste
vekt på Næra Ever.  Uansett tur liksom.
Og, slikt var det for de fleste.
Utrolig lave vekter.
jaja, hadde jeg valgt annen taktikk, så hadde jeg vel endt opp med
høyere vekt, da jeg så det var ufisket på et par steder, som alltid
holder litt fisk. Normalt ikke mer enn 2 kg på hvert sted, men....
Når man alltid går for gull, så..
Da får man ta til takke med en 13 plass i herreklassa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar