Totalt antall sidevisninger

tirsdag 18. desember 2012

På tide.

Å skrive litt igjen.
Har vært veldig treig med det.
Blir slikt når man pusler med andre ting.

Først fra Landsjøen.
Et vann jeg visst aldri blir helt fortrolig med.
Så, hadde bestemt meg for å ta det heeeeelt med ro,
og bare slakke.
Jeg begynte å fiske rett utenfor starten.
Kan jo være noe fisk der og.
Fikk noen få fisker alt i det 3 hullet, og noen i det fjerde.
På tafs, men det måtte myshka nedi for å få opp flere.
Sto ellers noen få flere rundt der.
Tregt var det, og etter en time og vel så det, så tusla jeg
litt lengre vestover.  Ut på en liten kant.
Så at Thomas fikk noen i et hull, og var så slem at jeg
borret et hull utenfor ham.
Joda, det sto da 5-6 stk i det hullet.  100 grammere.
Og, fikk ellers noen til i 2 andre hull ved siden av.
Ellers var det ikke noe.
Gikk enda lengere ut, ogg plutselig var det grunnere.
Men.kun 1 abbor på 4 hull der.
Rakk ikke utforske så masse der.
Da tiden alt hadde rent ut.
En slakk dag på isen ga 56 abborer, og 4260 g.
Greit snitt da.  Ble en 10 plass.
50 % tafs, 50 % myshka.

Thomas Hesmyr vant på 8,4 kg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar