Totalt antall sidevisninger

mandag 1. juni 2009

24 timer i Åkersvika

Bestemte meg for å dra å fiske i et døgn
i åkersvika i det fine sommerværet.
Fra fredag til Lørdag.
Satte opp Matchstang, Feederstang, 11 m TAP,
og en 5 metring.
Foret med Brasmefor alle steder. (",)
For å få inn mer stor fisk, og unngå Laua.
Dette førte til at jeg fikk inn ganske stor Mort
på alle tre stedene, men dessverre lite Buk og
Brasme.
Fikk dog 2 buk på TAP utover fredagseftaen,
og 2 brasmer på lørdagsmårran ute på 35 m..
Ellers var det en del mort hele tida, og, svært
lite Laue.
Fisket ikke mellom kl 23 og 04, og når kl ble
10 på lørdagsmårran kom Tryslinga, og jeg
tømmte keepnettet mitt da for å fiske i 2 timer
sammen med de.
Antar at jeg da hadde ca 30 kg,
Ble mye stillere når 7 stk fra de dype skoger
kastet ut for,sammen med meg.
Og, jeg fikk vel bare en 10-12 mort på de 2
timene, og 1,8 kg.
Alt i alt ble det vel litt for lite fisk synes jeg,
De store glimmret med sitt fravær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar