Totalt antall sidevisninger

søndag 10. februar 2013

Er man treg, så...

Noen ord fra NC på Lysern.
Egentlig ikke så mye å fortelle om.
Men, etter å ha vært syk hele uka før,
så var heller ikke forventningene så høye.
Men, jeg ble da frisk nok til å være med.
Dessverre hadde jeg smittet Kristin også,
og hun var for syk til å være med.

Jeg startet på et sted jeg aldri har fisket på før,
men, hvor jeg har sett at det har sitti folk før,
og, de har fått brukbart der da.
Fisket på et par meter dyp første timen.
Fisk i de fleste hullene, men de var for få, og for små.
Bare et hull med brukbar størrelse på fisken ga ca 1 kg.
Prøvde litt dypere også, uten at det ga noe.
Ikke før etter ca 2 timer.
Da gikk det på en kilosfisk ca. Men, den la seg bare på flasken
under hullet, og ville ikke bevege seg.
Ikke lett å få opp en slik fisk med buken først. (",)
Fikk etter ei stund dyttet litt i den, og den gikk nedover litt.
Og, så var det snipp snapp, og borte var den.
Typisk meg å større fisk.
Av en eller annen grunn gikk piffen ut av meg da.
Sykdommen hadde også gjort meg så jævla slapp.
Prøvde jo på mer, både høyt og lavt,men uten
at det ble noe særlig.
Ikke før jeg gikk tilbake der jeg startet, og fisket i et
gammelt hull. Men, da var det bare 10 minutter igjen av konken.
Kom opp et 20 talls borrer i det ene hullet værtfall.
Men, bare 50 grammere da.

Endte opp med 172 abborer, som veide 5662 g
Og en plass laaaaaaangt ned på lista.  (34)

Vant gjorde Fredrik Sandvold med noen gram over 12 kg.
Grattis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar