Totalt antall sidevisninger

mandag 25. april 2011

Isfiskeavslutningen.

Den skjedde på Eltsjøen på påskeaften.
Er vel ikke så mye å si om den for meg.
Annet enn den gikk skikkelig skeis.
Og, som før i vinter, handler det om å ta
feil valg.
For, jeg startet da vitterlig på stedet der det
antagligvis ble tatt mest fisk.
Vinneren satt jo der, og han fikk over 10 kg.

Selv startet jeg vel med 1,5-2 kg der første halvtimen.
Før, det ble rolig der, og jeg rotet rundt omkring.
Tok en sjanse på at det skulle stå fisk på midten.
Det gjorde det ikke.
Hadde jeg tatt til fornuften, og gått tilbake, som jeg
faktisk vurderte, og lirket med myskaen, så hadde
alt blitt brukbart.
Men, jeg rotet meg mer bort.
Tror jeg hadde 6 fisker siste 3 timene.
Ikke akkurat noe moro det.
Totalt ble det da 2,3 kg. Og en plass laaaaaaaangt utti.
(49 totalt)

Jaja, godt isfiske sesongen er over for min del.
Den har vært som en stor berg og dalbane.
Alt for mange nedturer.
Men, heldigvis gikk det brukbart i ei periode på
vårparten her.
Med seier på lørdag i superpimpelen i Sundsvall
som den største seieren.
Men, det var moro å vinne på Næra også.
Og, å bli Totenmester. Det hadde jeg aldri trodd
kunne skje.

Nå blir det fokus på meitinga her.

Listene mine vil jeg oppdatere utover uka når jeg rekker
det. Kjekt å få de fullstendige.
Så, jeg vil utvide antallet betraktelig, så flere får se hvor
de ligger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar