Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. februar 2011

Steinsfjordcup del 2

Det ble ikke det helt store oppmøte på
Steinsfjorden i dag.
Kun i overkanten av 50 deltagere.
Grunnen er vel at det var andre konkurranser
som ble prioritert av en del fiskere.

Jeg var litt spent på føreforholdet på isen
i dag, trodde det kunne være litt vanskelig,
men det viste seg å ikke være så aller værst.
Bedre enn forrige gang.
Jeg hadde en plan om å sjekke ut det området
jeg avsluttet på sist.
En plan som viste seg å være dårlig.
Jeg burde nok ha lagt mer innsats i å komme meg
til et bedre sted.
Men, når jeg nå var her, prøvde jeg å gjøre det beste
ut av det..
Borret sikkert over 60 hull, men de fleste ga bare 1-2
fisk, eller ingen i det hele tatt.
Heldigvis plukket jeg en del fisk fra kl 1330-1430.
På en liten skråkant.
Satset alt på pimpel i dag egentlig, men merket at det
gikk an å få noe på myska også. Men, på ca 5 m dybde,
så synes jeg det jo tar litt tid. Særlig når det bare
er 50 grammere å få.

Totalt fikk jeg 146 abborer, og 3 mort.
Dette veide 7970 g. Og, det visste jeg jo ikke kunne
holde til noe særlig.
Ble "bare" en 5 plass på det.
Arild Eskildsen vant med ca 14,1 kg.
Thomas Ødegård ble nr 2 med ca 11 kg.
Kenneth ble nr 3 med ca 10 kg.
Paal nr 4 med ca 9,1 kg.
I Herrer veteran vant Ole J Stenberg med ca 9 kg.

Dermed står totalseieren mellom Ole J, Thomas,
og Arild.
Selv har jeg over 5 kg opp til pallen, og det
blir alt for mye.
Men, jeg skal gjøre det beste ut av det selvsagt.
Håper på bedere bett i morgen.
Får nok ta meg en langtur i mårra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar