Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. februar 2011

Del 1

Av Steinsfjordcupen ble avholdt i dag.
Med ca 100 deltagere????
Litt få synes jeg da.
Men, enda er det vel litt kaldt for noen.
Ikke helt gode gangforhold heller.
Litt snø og små skarete, gjorde at jeg ikke
gadd å gå dit jeg hadde tenkt.
Stoppet på en kant, som jeg veit det bruker
å stå litt fisk.
Det gjorde det denne gangen også, om enn
ikke veldig mye. Og, værtfall ikke for 3 mann
som det ble etter kort tid.
Plukket vel 4 kg der tenker jeg.
Mange fisk, men alt for små i størrrelse.

Gikk til et annet sted de siste 45 minutter.
Og hadde et par gode hull der.
Plukket ca 3 kg til der.
Endte opp med 164 abbor, og 1 mort,
som veide ca 7,2 kg.
Men, det holdt da brukbart i dag, da det hadde
vært småtregt for en del.
Ble en 4 plass i min klasse.
Er visst det eneste jeg greier å få i år.
Har 4 fjerdeplasser nå.

Fisket stort sett med tafs i dag, prøvde
pimpelen, men synes ikke den fungerte
opptimalt.
Dreiv stort sett på 4-6 m dybder.

Ole Johnny Stenberg totalvant med nesten
12 kg, han fisker i veteranklassen.
Han fisket forøvrig i området jeg kom til
siste 45 min.
Thomas Hesmyr vant herreklassa med ca 10 kg.

Virker på meg som det stort sett var småfisk som var
på bettet i dag.
Hadde ingen over 70 g jeg.
Blir nok høyere vekter i neste delkonkurranse her
om 3 uker. Må jo snart begynne å "ta" av da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar