Totalt antall sidevisninger

fredag 3. desember 2010

Ut i kulda

Tok en liten tur opp på Skumsjøen
etter jobben i dag. Begynte å fiske
ca kl 1330. Var litt rundt omkring.
Laaangt mellom hullene.
Fisk var det nesten i alle hull.
Rakk ca 25 hull de 2,5 timene jeg fisket.
Men, gikk sikkert en time av tiden.
Hadde totalt 55 abborer, som veide 1720 g.
Pluss at jeg fikk en abbor til på ca 150 g,
som jeg slapp ut igjen, er ikke så mange
av den størrelsen der.

Istykkelsen varierte en del, fra ca 25 cm
til ned i ca 8 cm, på et område midt på.
Stort sett lå det på 15-20 cm.
Lite snø er det også nå uttpå. Fra 3-7 cm

Tempraturen var minus 18 når jeg gikk ut.
Jeg hadde absolutt ikke noe problemer med
kulda, ikke engang på fingrene.
På vei inn var jeg sikker på at det hadde blitt
betydelig mildere, men tempraturmåleren
viste faktisk minus 21 ved bilen.
Så, hadde nok gått meg varm ja. (",)

I morgen starter konkurransesesongen for min del.
Ulvsjøen er stedet. Har lite forventninger til det.
Særlig etter at alt av utstyr ble stjålet for 10 dager
siden. Har heldigvis fått anskaffet en del nytt,
så, får ta dagen med "innkjøring" av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar