Totalt antall sidevisninger

onsdag 12. mai 2010

Treningstur

Til Hellerud, sammen med Thomas.

Han satte seg i kanalen der man går ned,
jeg satte meg ca 300 m lenger ned, på
nedsiden av odden.
Og, vi fisket primert med TAP.
Jeg på 13 og 9 m.
En god del strøm på 13 m tilsa en flatdupp på
10 g. Mens det på 9 m nesten var helt fritt
for strøm, så der brukte jeg en rund dupp på 3 g.
Brukte også bare noe eldgammle rester av noe for.
Blandet i fjor en gang. (",)
Var der primert for å sjekke dybder og strøm.
Ikke mye vann i elva nå.
Så, det var kanskje 80-90 cm der jeg fisket på 13 m.

Ble derfor ikke det helt store for meg.
Men fikk da en del mort. Fra 100 til 20 g.
Fikk også ei brasme og en pen buk til slutt.
Ca 6-7 kg tenker jeg.

Thomas fikk betraktelig mer.
Ca 12-13 kg værtfall. Blandt annet 4 brasmer og 2 buker.
Han brukte forøvrig noe nytt Milo for som vi hentet på
mårran. Så ut til at det virket veldig bra.

Så, nå er det bare å vente på GP`n på lørdag.
Hvis det ikke blir en liten tur på Sillongen på
fredag hvis været er brukbart.

Thomas sin fangst.


Buken jeg fikk. Ca 2 kg kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar