Totalt antall sidevisninger

mandag 14. september 2009

Åpent stevne på Sillongen

Som ble ei lita "kule", med bare 4 deltagere.
Men, med en del mort som var bitevillig,
ble det vel ganske trivelig for oss som var der.
Ja, det ble også tatt noen ørreter, og abbor også.
Blandt annet fikk Tommy en ørret på ca 600 g.

For meg gikk det veldig tregt.
Hadde ganske mye leam i foret, for å teste dette.
Tror ikke det slo særlig godt an.
Dessuten var jeg vel ikke akkurat godt nok
forberedt heller. Ikke knytt et takkel, noe jeg
burde ha gjort.
Men, jeg gledet meg over de andre, som fikk ganske bra.

Resultatene.
Niklas: Peg 1- 6490 g
Tommy: Peg 4- 6340 g
Fjellberg:Peg 3- 3300 g
Hansen: Peg 2- 1170 g

Nå blir det nok forberedelser til neste helgs
avsluttningsstevne i Tunevannet.
Her må det knytes noen Laue takkler. (",)
Da det normalt blir laue/småmort man må fiske etter.

2 kommentarer:

  1. Sillongen virker som et ok vann Odd H !
    Håper dere tar en GP der neste år, og allerhelst litt sent.

    Ellers går det i det lauerigger her også /(/(/

    jaja det får gå det er jo ikke lauefiske på hver GP

    Finn E

    SvarSlett
  2. Ja, Sillongen er et ok vann det.
    Tror vi trenger mer småfiske Gp`er.
    Ikke kun feeder etter brasme.
    Blir litt for ensidig.

    SvarSlett