Totalt antall sidevisninger

fredag 4. september 2009

5 Treningsdag i VM

I dag skulle vi ut og helst få bekreftelser
på hvordan vi skulle fiske i helga.
Det gikk vel så som så.

Starten var veldig treg både for meg og Niklas
som satt til høyre i boksen.
Niklas fikk dog inn noen morter etter ca 1,5 time.
Ellers tok de andre noe småfisk,
Mens Steinar også i dag tok ei brasme.
Og med den i nettet, så hadde nok han
blitt 3-5 på hele seksjon.
Altså noe treg fiske.

Jeg på min side hadde en helt fatal dårlig
dag, da ikke noe lykktes.
Fikk totalt 3 fisker. Kjedeligt.

Dagens vekter:

Ivar: 1560 g
Kjell: 980 g
Steinar: 2500 g
Thomas: 680 g
Odd Henning: 230 g
Niklas: 920 g

Dermed var jo laguttaket enkelt.
Jeg blir bankrunner i morgen.
Skal bli ålreit å bare kikke på fiskerene også.
Så, i morgen setter vi alle kluter til, og håper
det beste.

På kvelden var vi forøvrig på åpningssermonien.
Et opptog av alle nasjonene.
Og, en langdryg presentasjon av de forskjellige
lagene, etter min mening da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar