Totalt antall sidevisninger

tirsdag 25. august 2009

KM

Km ble avholdt sist lørdag i Hunnselva
nedenfor nederste brua.
På en seksjon det normalt kan stå en del fisk
på denne tiden av året.
Og, det var mye laue å se i overflata.

Planen min var å fiske laue i starten,
på 5-3 m, for deretter å fiske med feeder etter
de store brasmene, og bukene etterhvert.

Lauene kom villig inn de til å begynne med.
Selv om de kom og gikk litt.
Men etter ca 50 minutter var de søkk borte.
Og kom aldri igjen.
Gikk helt opp til brua for å se etter, og joda, de sto
der som vanlig, men var umulig å fore ned til
plassen min.

Tok en kjapp lunsj på McDonalds, pratet litt med
de andre osv ei stund.
Så at Thomas fikk ei brasme, og fant ut at tiden var
inne for å fiske litt mer aktivt igjen.
Tok ikke lang tid før første brasma lå i håven min
også. Og etter det beit det ganske jamnt i siste timen.
Fikk 8 stk, hvorav ch fikk taue inn den ene, for at han
skulle få kjenne på åssen det var.
Han fisket forøvrig litt etter konkurranseslutt, og
kroket og tauet inn ei ny brasme på ca 2,6 kg.

Totalt veide jeg inn ca 23 kg, og overlegen seier.
Da det bare ble tatt 2 brasmer forøvrig.
Ralf med 1, + noe laue, han ble nr 2
Og Thomas med 1, han ble nr 3.
Dessverre gikk ikke brasmene på de to siste
plassene, og de fikk da bare noen lauer.
Kenneth fikk da hvertfall flest lauer av oss alle
tror jeg, og veide inn ca 1,5 kg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar