Totalt antall sidevisninger

mandag 31. august 2009

1 treningsdagni VM

Endelig kom vi i gang her nede i Nederland.
Vi fisker i en kanal som heter Lage Vaart, som
ligger i byen Almere, ca 4 mil øst for Amsterdam.

Etter en kaotisk formiddagm med trekking og for
levering, begynte fiskinga kl 1030.
Jeg fisket slider på ca 30 m, og en kort TAP på ca 7 m.
Fikk ei lita brasme på slideren ganske fort, og mistet
ei til. Ellers lite ute der.
Hadde ellers jamt drag på TAP stanga første 2 timene.
Etter det ble det lite.
Små mort og abbor. Ja, en pen abbor på ca 200 g
ble det også..
Totalt veide det jeg fikk ca 1600 g.
Det var tredje mest av oss fra Norge.
Thomas fikk ei stor brasme +/- 2 kg, og hadde ca 2,6 kg.
Kjell hadde også ei stor brasme, og hadde ca 2,9 kg.
Ellers lå vektene på ca 1,2 kg. Med bare småfisk.

Andre økta fisket jeg lite, da jeg nok overforet,
og det ble lite fisk hos meg. Gikk lei på en måte,
og hadde litt lyst til å se på andre fiskere.
Har jo masse å lære her nede.


Utsikt fra peggen min.Thomas rigger TAP stanga i pausa.



Ivar Borten i sving.

1 kommentar:

  1. Nå må Ivar slutte å røyke han blir bara mer og mer 'grå''. Fisken har sluttet å nappe for han også.

    Ellers håper jeg dere får en fin dag i dag o ser frem til en liten rapport.

    Mvh. Finn E

    SvarSlett