Totalt antall sidevisninger

onsdag 6. mai 2009

GP i Rakkestadelva

Endelig var det klart for meitekonkurranse
igjen.
Hadde faktisk ganske store forhåpninger
etter å ha fisket der noen dager før.
Og, mente jeg visste åssen jeg skulle fiske.
Når jeg da trekte den plassen jeg ville
(peg nr 12) trodde jeg virkelig på et godt
resultat.
Alle forberedelser gikk også plettfritt.
Men, når fisket startet gikk alt skeis.
Grunnforinga gikk forsåvidt rimelig greit,
men når jeg skulle starte å fiske, ble det bare
tull. Av en eller annen umulig grunn greide
sena å surre seg rundt stangtuppen på den ene
stanga mi. Og, på den andre satte jeg fast feederen
på første kast. Så, da var det bare å begynne å knyte
da. Etter mange forsøk, og etter å ha mistet 5 feedere
+ å ha sitti fast på nesten alle kast, selv om jeg prøvde
på ca 2 meters område sideveis, måtte jeg dra
forplassen min ca 2 meter nærmere meg.
Inniblandt alt tullballet hadde jeg fått 2 brasmer, og
mistet 2,+ en del napp.
Ikke var det fisk på den nye forplassen heller.
Fikk 1 etter ei lang stund. Fikk deretter 1 når jeg kastet
opp i "krattet" igjen.
Total resultat ble 4 brasmer, 1 flire og 1 mort.
Veide inn ca 3 kg.
Meget skuffende resultat for meg.
Og, fisket ble veldig frustrerende, når jeg så Kenneth,
som satt på peggen ved siden av meg,
få fisk etter fisk.
Nåja, var jo glad på hans vegne da.(",)
Ble nr 3 på seksjon da, utrolig nok, jeg får være
fornøyd med det.
Brukte superfond og bremes + + i forblandinga
La ellers i en del casters, og klippet opp en god del mark
Men, det virket også som jeg kanskje overforet
noe etterhvert. Ble stille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar