Totalt antall sidevisninger

torsdag 16. april 2009

Laupen

Planen i dag var å fiske på Høversjøen.
Min barndoms fiskevann. Hvor jeg tok min
første abbor. Hadde mange turer der sammen
med min bestefar. Mine besteforeldre hadde
hytte ikke langt fra vannet, og vi nærmest
bodde der ute flere sommre.
På dette vannet har jeg også min personlige
rekord i antall fisk på ei økt, dette fikk jeg
da jeg vendte tilbake for 4-5 år siden.

Her ble det vist litt mimring fra min side. (",)

Nåvel, da jeg kom dit i dag, så viste det seg at
vannet hadde steget sikkert 1 meter siste tida,
og at det var komplett umulig å komme seg utpå.
Men, noe som er sikkert, er at dette vannet skal
jeg utforske mere senere.

Jeg endte med å fiske på Laupen i stedet.
Men, synes det var elendig bett der.
Veit det kan være noe fisk der, men i dag ville
den ikke bite på mine kroker værtfall.
Fikk da til slutt skrapt sammen 27 abborer.
De veide 2,4 kg, så snittet var jo fint.
Fisket i 2 timer, men, det begynte også å
regne. Så da gadd jeg rett og slett ikke mere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar