Totalt antall sidevisninger

lørdag 25. februar 2012

Nordisk`en

Tja, ikke mye å berette om for min del.
Gikk feil vei antageligvis.
I den vika jeg startet var det ikke fisk.
Fikk først fisk etter ca 20 minutter ved en
odde, der det satt en god del andre.
Fikk ikke så veldig mange der heller.

Så, jeg dro videre til ei klynge ca 500 m
lengre øst. Ved Strand.
Her var det jo alt oppborret, men fant et par
hull på utsiden som ga litt.

Så var det ut på ny tur.
Ca 300 m nordover, langs en sivkant.
Der var det veldig lite med fisk.
Så, dro sørover igjen, og sør for der
jeg kom fra.
Her fant jeg litt de siste 30 minuttene.
Mine beste hull. Men, aldeles for sent.

Synes abborern tok særdeles best på pimpel.
Og, fiskene svømte opp mot hullet ganske fort.
Så, de sto rett under iskanten.
Og, da kan man jo få litt fart på stikka.
Fisken var derimot veldig små. Mange 15 grammere.
Men, det kunne slenge noen litt større av og til.
Tror faktisk den største jeg hadde var en på ca 150 G.

Totalt ble det 231 abborer, som veide 4148 g.
Plassering i herre???? 7 ??? eller noe sånt.
Vinneren hadde over 7 kg.
Bra da at de andre 2 på laget hadde truffet litt bedre.
Dag E Med ca 4,9 kg, og Thomas med ca 4,7 kg.
Men, svenskene tar nok tittelen.
Mens vi kniver med finnene.

Irriterer meg at jeg egentlig bare fikk fisk i
2 halvtimers perioder. Ellers var det uhyre tregt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar