Totalt antall sidevisninger

fredag 24. februar 2012

Kort fra Sverige

Og fra en treningskonkurranse
på sjøen Runn. Som forøvrig er en av
Sveriges største innsjøer.
Konkurransen i dag var på et avgrenset
område. På hva de sa var det dårligste stedet.

Samma for meg, jeg skulle ha en rolig dag.
Regnet ikke med å få så mye.
Tok og gikk den halvtimen vi hadde.
Og da var jeg på ytterste avgrensing.

Fikk noen fisker der. Men små og få i hullene.
Men, fikk de på fra 2 til 6 m dybde. Gikk en kant der.

Fisket meg tilbake til start, og hadde et hull i ei
klynge hvor jeg fikk brorparten av fiskene mine.
Ca 30 stk der, før det kom 10 mort.
Etter det gikk jeg kun på midten og surret.
Prøvde å finne dypkanter, uten å lykkes så
overvettas. Fant ei slags grunne, men der sto det ikke
fisk. (Jaja,3 stk da (",) )

Men, det var dagen jeg hadde avsett til å kose meg,
og slappe av. Hørte på musikk med mp3 spilleren,
og nøt dagen.
Brydde meg langt opp i katten hvordan det gikk.
Herlig for en gang skyld.

Fikk opp 55 stk, som veide 1340 g.
Ble jeg sist mon tro? Neida, tror ikke det heller.
Var vel et par som fikk mindre.
De tok det vfel rolig de og ja.

Det er i morgen det teller.
Ta gir vi full gass.
Så blir det som det blir.

Ja, det glemte jeg jo.
De vant konken på ca 5,5 kg.
En som heter Holmberg??
Terje Lindgren gjorde det skarpt,
Og ble nr 3? tror jeg, med ca 4,1 kg.
Satt ved starten og truget lenge før det løsnet
siste 2 timene.
Rune Grenberg ble nr 3 og tror jeg i herreklassa,
med ca 4 kg.
Slo alle oss på landslaget solid.
Kanskje vi skulle sette han inn på laget mon tro? (",)
Blitt flink da. Så neste år.

2 kommentarer:

  1. Hvordan gikk det med Dag Even idag da?
    Er det noen gode/raske pimplere på det Svenske laget?

    SvarSlett
  2. Tror Dag E hadde ca 3,3 kg.
    Jo, de er selvsagt gode pimplere.
    Så jo bare Lotta E. Og hun hadde ca 4 kg.
    Jeg hadde ikke napp engang der hun fikk fisk.

    SvarSlett