Totalt antall sidevisninger

mandag 9. januar 2012

Klubbmesterskapet

Dro opp til klubbmesterskapet vårt
i Gjøvik & Toten på lørdag.
Det ble avholdt på Einavannet.
jeg var vel litt uenig i valg av vann
på denne tiden av årstiden,men....
Er jo ikke noe jeg har med å gjøre.
Einavannet har det med å være svært vanskelig
tidlig på vinteren, særlig da etter at det har
kommet snø på isen.

Startet nå med å fiske nord for Brudholmen, sammen
med Kenneth. Skal være brukbart på denne plassen
normalt, men ikke et lugg på noen av oss der.

Jeg gikk derfor en runde rundt, så på den turen at
Halvdan fikk fisk, men gikk ikke inntil.
Hvor dum går det an å bli.
Nåja, etter en times fiske rundt omkring uten et
eneste napp var det ingen vei utenom.
Jeg gikk bort i klynga der blandt annet Halvdan og Kenneth
satt.
Fikk en alt i det andre hullet der.
Ikke noen i de neste 2, og så fikk jeg
plutselig 5 stk i "drømmehullet" (",)
Og, mistet en 3-4hg i hullet.
Mens jeg nå satt der så jeg på at Kenneth tok
ca 2 kg i et hull 7-8 m unna meg.
Så ble det bare helt dødt på dette stedet også
syntest jeg.
Så da ble det en ny langtur rundt omkring på meg.
Fikk faktisk 2 stk i det andre hullet på turen.
På grunt vann. Men ikke noen flere der.
Sosa nå rundt omkring resten av konken, uten noen
form for mer kontakt med fisk.

Veide inn mine 8 fisker til 975 g.
Og, med det elendige bettet som hadde vært,
så endte jeg på 3 plass med det.
Kenneth var suveren med sine nesten 3,5 kg.
Halvdan vant Veteran med nesten 3 kg.

Merkelig at det bare er et sted på hele vannet at
det står fisk.
For, både jeg og Thomas var over en del fiskeplasser
uten resultat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar