Totalt antall sidevisninger

torsdag 15. mars 2012

Resarch

Og, da kan dere jo gjette på hvor. (",)

Det var veldig fint å gå stort sett,
ca 40 cm is.
Og, et til tider voldsomt bett.
Fisket i 4 timer og 20 minutter.
På den tiden var jeg over store områder.
Men fikk opp 252 abborer, som veide 14440 g.
Noe som gir et snitt på greie 57,3 g.
Og, i det inngår det at jeg prøvde, i et hull
med 15 grammere, å få de oppunder isen.
Noe som mislyktes. De ville bare opp 60-70 cm.
Ble vel 20-30 sånne der.
Jeg hadde heller ingen over 250 g.

Borret maks 3 hull på steder der det kan være fisk.
Så, jeg tømte vel ikke områdene akkurat.
Mest fikk jeg alikevel på veldig overraskende steder.
Og, meste delen av vekta fordelte seg på 10-12 hull totalt.
Så, man måtte treffe.
Problemet var, at jeg hadde gode hull på 1 m dybde, 3 m dybde,
og 5 m dybde.
Så, hva går man etter da?
Fikk bare flere muligheter, og det blir valgets kval
å gå til "rett" sted, når konkurransen kommer der.

Hvor lurt å skrive dette veit jeg ikke da.
Er vel mulig man får "hale" når man skal dit.
Til det kan jeg bare si, at det er fisk nesten
overalt. Og, det å fiske mest mulig alene blir viktig.
Så, det kan nok hende jeg tar en ordentlig "spansk" en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar