Totalt antall sidevisninger

lørdag 4. september 2010

Dagens tur....

.. til Bjørkelangen.
Og fisket i kanalen.
Vi var 3 stk som fisket. Ralf, Thomas og
meg selv. Thomas satt nærmest brua nedstrøms,
jeg nedenfor der, og nederst Ralf.
Jeg må si, at kanalen var enda smalere enn
jeg trodde den var. Så, var litt skeptisk
før start. Satte nå opp en TAP og noen toppknytter.

VI startet å fiske kl 11, og det ble noen få lauer hist
og pist. Men, ikke noe system i det liksom.
Var jo en del strøm, så laueforet dro fort nedover.
Så, det var det ikke noe særlig å drive med.
Fikk noen mort på TAP etterhvert. Og, en 2 hg
abbor som bonusfisk. Men, ellers var det kun
småfisk det dreide seg om.

Ralf nedenfor meg dro jevnt på TAP stort sett hele
økta, mens Thomas oppstrøms sleit en god del.
Vi avsluttet ca 1530, da fisken stort sett ga seg å bite
da.

Thomas hadde ca 1,9 kg.
Mens jeg og Ralf hadde akkurat samme vekt.
3,9 kg.
Og, jeg var ganske fornøyd jeg. Mer fisk i kanalen
enn jeg trodde. Og, må jo få si, at slikt fiske, etter
småfisk er mitt favoritt fiskemåte.
Men, jeg må nok ta i betrakning at det kan komme opp
brasmer på strekka til GP`n.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar