Totalt antall sidevisninger

søndag 8. august 2010

Tregt mortefiske

I Åkersvika.
Meninga var å trene lauefisking på 2-3m.
Men, det viste seg fort at det ikke fantes laue
i vika i dag(fikk til slutt 2 stk på bunnen)
Foret også litt på 7 m med mortefor.
Men det ble tregt å få igang fisken i dag.
Noen ytterst små en gang i blandt.
Fikk ingen over 50 g før etter 2 timer.
Og, de jeg fikk tok veeeeeldig forsiktig,
mistet mange fisker, og jeg måtte faktisk
"kjøre" 30 grammerne nede i vannet noen
sekunder for å få de opp.
Hadde sikkert gått bedre om jeg hadde satt
opp TAP. men, det gadd jeg jo ikke.

Mistet også 3 stk siste timen som var 2-3 hg.
Hadde ikke satt opp håven.
Ikke at jeg fikk mange over 50 g siste timen heller da.
Fisket totalt i 3 timer.
Veide ca 3 kg de jeg fikk tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar