Totalt antall sidevisninger

søndag 1. februar 2015

Å Huff og huff.

Nc 4 på Hemnessjøen.

En sjø jeg aldri forstår meg på.
Dro av sted og gikk ca 3,5 km nedover.
Til et sted der jeg har vært å fått bra
2 ganger tidligere.  Og ikke noe 2 andre ganger.
Denne dagen var det ikke noe der. 2 mikroabbor
etter 45 minutter tilsa forflytning.
Visste ikke om noe steder i nærheten,
så jeg dro ca 1,5 km enda lenger ned.
Neste område jeg var på ga 1 stk ny mikro abbor.
En sving innom et par pimpelsør gutter ga ikke noe.
90 minutter gått, 3 mikroabborer og 20 g.
Ser jo hvordan dette går imot.
Finner et lite område med fisk.
Men, kun 10-15 grammere her.
Fryser i tillegg fingrene av meg.  Må på
med votter ei stund.
Går opp igjen til Riksen, veit de har fått en del der.
Men, jeg kjenner ikke noe.
Siste taktikken for min del for dagen er da å gå
å prøve å finne større abborer alene.
Den mislykkes også. Får 3-4 mikrober til.
Og ei medium gjedde.
Aiaiai.
Hadde vært bedre å vært hjemme.
Det var den dagen igjen ja.
Da alt jeg prøver på ikke fungerer.

Stresser ikke på vei innover igjen.
Desidert sist inn.  Men margin på 2 minutter
på gangtida.
57 smååååå abborer veier 710 g.
Fiasko.
62 plass.  Det var da voldsomt da. :)
Kunne muligens ha plukket opp et par kilo
på stedet der jeg fant 10-15 grammerne.
Men, hva vits ville det vært.
Samme om man blir nr 30 eller 60 egentlig.

Ikke mye å skrive om dette.
Og, heller ikke mye å lese om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar