Totalt antall sidevisninger

lørdag 21. august 2010

KM i Rambekkvika

I dag.
Med tregt fiske.
Noe jeg egentlig forventet.
Begynner å bli litt seint i Mjøsa.

Heldig med trekkinga var jeg da.
"Golden peg", eller Kongepeggen i dag.
Ettersom vi brukte kortstokken til å
lage pegger med. (",)
Dessverre bare 5 stk som fisket KM i dag også.
Vi som hadde håpet på 8-9 stk.
jaja, vi får satse på flere deltagere neste år.

Thomas var den som fikk fisk først.
Etter ca 30-40 minutter.
Ei helt grei brasme.
Rett etterpå fikk Håvard også ei grei Brasme.
Etter ca 80 minutter fikk også jeg ei brasme.
Tett fulgt av to til.
Så ble det vel stille og rolig for alle ei stund.
Noen få abborer og en sik på Thomas og Håvard.
De siste to, Terje og Magne Olav hadde det hele dødt
hele dagen. med unntak av en liten snørrgjørs til
Magne Olav.
Siste timen greide jeg å lure opp ytterlige 2 brasmer,
og en liten abbor.

Så, da var saken grei.
Jeg vant, og endte på ca 13,5 kg.
Thomas nr 2 med ca 3,5 kg
Håvard nr 3 med ca 3 kg
Magne Olav nr 4 med 10 g(Ble ikke veid) (",)
Terje fikk dessverre ikke fisk.
Espen kom etter at vi startet, og fikk ei vaskefille. Hehe.

Håper at vi neste år kan ha KM tidligere på sommeren,
da det normalt er bedre fiske da.
Og, at flere kan delta.
Vi å bli enige om en dato tidligere.
I dag manglet vi jo Ralf, David, Kenneth, Per(?)
Og, så får vi jobbe videre med å prøve å rekrutere med
flere. Og beholde de som er med nå.
Kjøre enda flere kuler neste sommer.

1 kommentar: