Totalt antall sidevisninger

mandag 2. august 2010

Horrmund NM

Kort fortalt.

Jeg satt på B8 første dag.
Fikk ei brasme og 12-15 mort.
Elendig fiske på B seksjon. 1,3 kg og
en 3 plass,
Thomas hadde flyten på A seksjon, og vant
den suverent med nesten 25 kg.
Vi lå på en helt grei plass lagmessig etter første
dag med poengsummen 9.

På dag 2 trekte jeg og Thomas samme seksjon.
Jeg på c6, han på c4.
Og, vi dominerte seksjonen fullstendig.
Jeg hadde nok en del brasmer flere enn ham,
mens hadde større.
Jeg knep seieren med 23.1 kg. Mens Thomas
fikk 22,7 kg. ned til neste mann var det 10 kg.
Var litt dumt at jeg slo han, da dette fratok ham
NM tittelen.
Men, lagmessig ble det seier, da Ralf også gjorde
sakene sine godt, med en 2 plass på sin seksjon.
Seierne satt derimot langt inne, da et annet lag
også hadde samme totalpoensum. 14 poeng.
Men, etter fingransking gikk vi sierende ut.

Individuelt vant Tommy Strengelsrud med to
seksjonseiere. Gratulerer.
Thomas ble nr 2, og jeg greide å fiske meg opp
på pallen. Det er jeg fornøyd med.

Ellers takk til alle deltakere for ei hyggelig
og avslappende helg.
Spesiell takk til de jeg delte hytte med.
Takk for at vi fikk låne et rom, og slapp å
ligge i telt i regnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar