Totalt antall sidevisninger

onsdag 28. april 2010

Oppsummering

Av isfiske sesongen.

Da er det tid for å legge bort isborret og pimpelstikka.
Og, jeg har alt funnet frem meite utstyret.

Årets sesong har vel vært preget av tregt fiske,
til dels mye snø, og dårlige forhold.
For meg selv har det vært en nedtur plasserings
messig. men, kunne heller ikke forvente annet, etter
en oppløftende sesong året før.

Men, mange fine turer har det vært alikevel.
Og, det sosiale oss konkurranse fiskere mellom er jo
verdt hele turen uansett.

Så, over til meitesesongen.
Som sagt har jeg funnet frem alt utstyret, og det meste
er klart. Så.på fredag går turen til Nitelva, og 3 dager med fiske.
Her må det trenes. Mye som skal på plass før GP`n på
søndag. Takler som må finpusses på. Hva slags duppvalg?
og kroker? Håper å få et par gode TAP økter.
Ellers blir jeg nok ganske aktiv i Mai.
Planen er å få til minst 10 fiskedager. Kanskje 15.
Rapporter vil komme etterhver dag.

Hovedmålet i år blir klubblags VM i Polen.
Avreise dit blir 5 Juni.
Der blir det 5 treningsdager, og 2 konkurransedager.
Spennende.
Og lærerikt.
Satser på daglige rapporter derfra også.

I tillegg skal jeg i utgangspunktet være med på alle
GP stevnene, og NM.
Jeg er også påmeldt i Ørebro 8-9 mai, og det tror jeg
blir innmari gøy.

Til sist, min isfiskekonkurranse barometer.
Selv om en del synes at den er bortkastet, vil jeg
fortsette med den neste sesong.
Skal gå i tenkeboksen i sommer, om hvordan jeg
skal utvikle den.
Skal jeg inkludere flere sesonger om gangen?
Når skal stevner strykes? etc.
En del å tenke på der.

Barometeret er nå oppdatert.
Og, vil bli stående slik til neste vinter.
Ikke mange endringer siden sist, men,
man må legge merke til Ivar Borten sitt kjempesprang
oppover. Etter 2 gode konkurranser på hjemmebane.
Og, at første dame har kommet inn med over 100 p.
Det er Ruth Ramstad som med en god 3 plass i Trysil
Kom inn med 105 p, og en 28 plass. (hadde poeng fra tidligere
også)

Så da isfiskere, sees vi neste vinter.
Og, håper jeg ser mange av dere før,
på meiting blandt annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar