Totalt antall sidevisninger

søndag 11. april 2010

Næra 11/4

Og, i dag i "Nord Næra".
Med solide 152 deltagere og kjempeflott vær.

Fiskemessig på meg, kan jeg vel bare skrive:
"se forrige innlegg" For det ble stort sett en reprise
av gårsdagen. Med en enda dårligere start.
1 fisk etter 1 time. Huff huff.
Fant vel egentlig ikke noe særlig fisk før etter ca
2 timer og 20 min. Ikke veldig mange i hullene der
heller. Mellom 10-25. Og, flere uten noen i.
Men, var nok mye abbor i området.
Flere med gode vekter derfra.
Men, jeg fikk nok for liten tid til å få den store vekta.

Fikk nå skrapet sammen 175 stk. Som veide 7,1 kg.
Sørgelig lite egentlig.
Vant gjorde Tommy Gustavsen, med litt over 17,1 kg.
Finn Erik nr 2 med litt under 17 kg.
Ellers flere som hadde over 15 kg.
Og, mange over 10 kg.
17 deltagere tror jeg.
Så, det var nok bare å finne abboren.
Og som vanlig valgt jeg feil sted i dag.

Gratulerer til de som vant sine klasser.
Og, til de som hadde gode vekter (+10)

Oppdatering av rankingen min vil skje
så fort jeg har alle resultater.
Men, sånn kort, så har værtfall PH rykket opp til
3 plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar