Totalt antall sidevisninger

fredag 23. juli 2010

Einatur

Torsdagskveld, og litt meite.
Er ålreit det.
Dessverre bare jeg og Thomas i disse ferie tider.

Vi fisket rett nedenfor grendehuset.
Og målet var mort.
Jeg fisket slider på ca 30 m, pluss en 8 m toppknytt.
Thomas en fast match.

Morten kom forholdsmessig fort inn.
Har normalt på tidligere fiske tatt ei god
stund før den har kommet.
Så, det ble noen fine morter(100-200 g) en
snau time. Så var de plutselig borte ei god
stund, før de vendte tilbake en kort periode.
Lurer på om det er noe gjedde i området som
jager gitt.
Jeg fikk ca 4,3 kg med fin rød mort.
Veldig spesiell denne morten på Eina synes jeg.
Thomas knuste meg denne gangen, og fikk ca 5,8 kg.

Forskjellen denne gangen var kanskje at jeg fisket kun
på bunnen, og hadde mange løftenapp, som jeg mistet.
Mens Thomas fisket noe over bunnen, og beveget agnet
litt av og til. Så ut til at det var metoden for dagen.

Vi fisket i snaue 3 timer totalt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar