Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. juni 2010

Lita kule

Nede i Hunselva

Med meg og Thomas, + 2 stk jeg
ikke husker navnet på.
2 nye som har lyst til å prøve litt.
I tillegg prøvde også Per Olav litt.
Vi fisket alle med feeder, jeg hadde tillegg
oppe en slider/match, som jeg ikke fikk fisk på.

I det hele tatt var det meget trått fiske.
Jeg starte bra, med en stor mort, og en sik på
de første 2 kastene, men så var det slutt lenge.
Nåja, fisket ikke så aktivt ei stund heller da.

Gikk trått med Thomas også.
Han hjalp de 2 andre litt igang og sånt i tillegg.
Når jeg begynte å fiske litt mer aktivt, ble litt mer
liv værtfall. Napp hvert 30 minutt. (",)
Fikk en 1,5 kg buk og 3 morter til.
Så en sik, og nok en buk.
Siste 30 minuttene hadde jeg faktisk napp på hvert
utlegg, men nå fikk jeg de ikke til å kroke.
Antageligvis noe småmort.
Endte da opp med 2 sik, 2 buk,5 mort. Som veide ca 5,4 kg.
Thomas ga seg litt tidlig, og hadde 3 sik tror jeg.
Tror jammen han endte opp med minst vekt totalt jeg.
Fordi han ene som satt ovenfor meg hadde 6 morter når
jeg ga meg.
Og, han andre nye som satt enda lengre opp hadde 2 siker,
den ene veide over 7 hg.

Bra at de nye fikk fisk da, på en treg kveld i elva.
Håper vi kan dra med de videre.
Tror faktisk vi kan bli bortimot 10 meitere jeg på
kuler. Og, det er kjempebra.
Flere som begynner å få sansen.
Thomas er flink til å få med nye.

Vi satser vel på ny kule neste torsdag.
Kan vi bli 10 meitere da mon tro?
Hadde vært morsomt da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar