Totalt antall sidevisninger

tirsdag 6. november 2012

Oioioioi.....

Får skrive om siste GP på Sildvannet før
jeg glemmer alt.
Og, det er vel å glemme det jeg egentlig helst
vil gjøre.
For, jeg ble vel frafisket av de fleste.

Jeg dro vel også dit bare fordi jeg har lyst til
å stille opp på alle GP`er.
Det meste var jo gjort innen sluttstillingen for min
del.  Jo, jeg kunne komme som nr 3, men....
Endte vel til slutt på 5 der.

Trekte ca samme sted som sist jeg var der.
Langt til venstre.
Ikke akkurat optimalt det, da det bruker å være mest
fisk på høyre side.
Men, fulgte planen om å legge lite, men for som skyet masse
i grunnforinga.
La i 3 baller på 13 m. Toppet med noen pinkis og hamp.
Hadde 1 topp 6 plass rett frem, etter mort, som jeg la 2 baller
i, og ellers samme oppskrift som på 13 m.
Hadde 1 topp 6 mot venstre, og en til høyre som var abbor
plasser, hvor jeg la i en kopp mark hver.

Ja, der har dere oppskriften på hva som ikke fungerte.
For, det var stort sett stille på alle de plassene hele konken.
Fikk vel totalt 4 fisker på 13 m.
Der den ene faktisk var en mort på 50-60 g, som jeg håvet. (",)
Resten 10 gremmere.
På 6 m rett frem kom det en og annen 10 grammere, og 2 stk
20-30 grammere.
Ellers gikk alt skeis.
Jeg prøvde alt mulig.  Fisket høyt oppe, på bunnen, utenfor foret,
etc.  Ikke noe.
Inntil jeg fant ut 10 m før slutt.
At det sto 7-8 grammere helt i overflata, og kunne fiskes som laue.
Plukket da ca 15-20 sånne siste minuttene.
Noe jeg burde ha funnet ut før.
Og, forbedret vekta mi betraktelig, som endte på usle 370 g.
En halvtime med sånt, ville ha gitt meg en 2 plass, i stedet for den
4 plassen jeg fikk.  Menmen.
Jeg sliter nok med å finne ut av dette vannet.
Håper jeg lærer litt smått om senn.

Finn E totalvant, med den formidable vekten 1890 g.
Mens Spersen gikk seirende ut av hele GP serien.
Hårfint foran Krzyzstof

Og, med dette så var Meitesesongen over for min del.
Og, tiden i etterkant er fylt opp med oppussing av nykjøpt hus.
Slik vil det vel være fremover.
Men, både jeg og Kristin er klar for isfiskesesongen.
Og, vi håper å finne is til helga.
Har også funnet igjen kameraet mitt, så håper det kan bli noen bilder
fremover fra turene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar