Totalt antall sidevisninger

søndag 20. desember 2009

En jææævli dag.

Dagen i dag begynte dårlig, og resultatet
ble elendig.
Startet med at Ch var svært uvillig til å
gjøre noe som helst. I det hele tatt sleit jeg med å
få ham med ut.
Prøvde da å gå til et halvkort sted, som av og til
kan gi bra fangster på denne tiden av året.
Men, denne gangen slo det helt feil.
Dessuten var det nok alt for mye folk der også.
Ch fikk en fisk med en gang, for deretter å surmule
en halv time. så gikk han inn igjen.
Jeg ble da igjen å prøvde å pine opp noen pinner.
Men, det var veldig tregt.
Jeg burde ha stukket derfra da. ca etter en og en halv
time. Men, hadde nærmest gitt opp alt.
Ble litt sur og lei meg pga Ch.
Nåja, var nå min egen skyld at jeg fisket dårlig selv.
Fikk opp 54 små abbor totalt, noe som veide ca 1,5 kg.
Og, det var jo helt katastrofe.
Har aldri vært i nærheten av å få så lite på
Skumsjøen før på konkurranse.

Så, jeg får bare bøye meg i støvet og gratulere vinnerene.
Særlig da P.H. som dro opp ca 5,7 kg.
Også glad for at Thomas og Kenneth også gjorde det bra.
Har ikke i skrivende stund resultatlista, så jeg veit ikke
hvilke plasser de fikk.
Jeg ble nok sur og dro med en gang jeg kom i land. (",)

Selv får jeg prøve å komme sterkere tilbake ved en annen
anledning.

5 kommentarer:

  1. Thomas ble 2 og Kenneth 3, deretter meg på 4'de.

    SvarSlett
  2. Hei. Hvor gammel er Christian?

    SvarSlett
  3. 11 år, ja. Jørgen begynte da han var 12 år. Det sies at unger bør begynne å fiske på alle fiskesorter, på fiskerike vann, og ikke så kaldt (for å motiveres). Ikke vet jeg, er ingen ekspert. Men det å fryse er jo ikke så morsomt, da får man jo som regel ikke noe fisk heller. Og da begynner spesielt barn å slite med motivasjonen. Christian virker som en kjempefin gutt, håper han blir med framover, vi behøver rekruttering. :-) God Jul til dere begge to.

    SvarSlett
  4. Christian er ivrig egentlig.
    Han sa dra vi dro fra Trysil
    at han skulle legge seg i hardtrening.
    Han hadde bare ikke dagen på søndag.
    Han blir nok med fremover.
    Var ikke kulda som var problemet.
    God jul til deg og dine også.(",)

    SvarSlett