Totalt antall sidevisninger

søndag 29. november 2009

På leting etter is.

Vi fra Toten, dvs Thomas,Kenneth og meg selv,
dro opp til Sjusjøen for å om mulig fiske der.
Det gikk fint. 15-20 cm is i snitt, og perfekte
forhold.
Så, vi tok ei lita minikule.
Kjørte 2 x 2,5 time, med ei lita lunsjpause.

Fisket var dessverre rimelig tregt.
Første økta kjørte jeg kun pimpel, og hadde 11 fisker.
Dvs, siste minuttet brukte jeg myshkan, og tok 3 stk.
Ikke mye bedre for de andre.
Kenneth hadde 12 stk, og Thomas 14.

Andre økta tok vi på andre siden av vannet,
og fisket var vel noe bedre der også.
Vi fant vel ut at fisken sto ganske ensidig på
ca 2,5 meter dyp.
Selv gikk jeg over til å fiske med tafs etterhvert,
og det fungerte nok mye bedre.
Fikk totalt 38 fisker på hele kula, a 2,8 kg.
Thomas hadde også 38 stk, men, det veide 2,9 kg.
Suveren vinner ble Kenneth, med 45 fisker.
Veide ca 3,3 kg tenker jeg.

Ble ei fin treningsøkt for oss.
Og, blir nok flere turer opp i det området med det
første, om det ikke blir is her i nærheten.

1 kommentar:

  1. Ganske bra snitt da gutter;) stå på, snart sesong start!

    SvarSlett